Janssens Kassasystemen

We zijn er.

Support

Hulp nodig? Wij zijn er. Altijd.

Bij Janssens snappen we dat een kassasysteem moet blijven functioneren, en als dat even niet zo is, wij er zijn om je razendsnel te helpen. We zijn er. Altijd. Niet alleen als er uitdagingen zijn, maar ook om met je te sparren over oplossingen, operationele veranderen, of om met je te sparren over een vet idee en de technische invulling daarvan.

  • Snelheid is onze kracht. We zien de prioriteit van jou vraag en pakken je probleem razendsnel aan. We zijn 24 uur per dag bereikbaar, 7 dagen per week.
  • Kennis. Onze kundige en enthousiaste supportmedewerkers kennen de ins en outs van onze kassasystemen als hun broekzak. Of het nu gaat om installatie, configuratie, technische problemen of vragen over de software, ze staan voor je klaar met raad en daad.
  • Proactief meedenken. We houden jouw kassasysteem nauwlettend in de gaten en waarschuwen je bij eventuele storingen. Zo ben je altijd verzekerd van een optimaal presterend systeem.
  • Een persoonlijke touch. We vinden het belangrijk om een band met onze klanten op te bouwen. We nemen de tijd om je behoeften te begrijpen en bieden je gepersonaliseerde ondersteuning.

P.S.: Wees gerust, onze mensen spreken jouw taal en leggen alles op een heldere en begrijpelijke manier uit.

Contact opnemen

Neem vrijblijvend contact met ons op voor informatie over nieuwe kassasystemen, toepassingen of trends in de markt. We praten graag met onze relaties, over van alles. Dat doen we als partner.

Lees meer →

Support ticket indienen

Stel uw support vraag hier! Dien een ticket in of stuur ons een whatsapp.

Lees meer →

Klacht indienen

Niet tevreden over onze dienstverlening? Dat verbeteren we graag. We zijn er. Altijd. Ook als het even niet zo gegaan is als u had verwacht.

Lees meer →

Reparatieverzoek indienen

Stukken? Dat repareren we graag voor u. Dien hier uw reparatieverzoek in.

Lees meer →

Teamviewer quicksupport

Teamviewer download →

Winkelwagen sluit