Janssens Kassasystemen

Gebruiksgemak unTill

Horecaondernemers prijzen het gebruiksgemak van unTill.

Meer dan 3.000 horecaondernemers vertrouwen dagelijks op unTill, waarbij gebruiksgemak hoog op het lijstje staat als reden voor deze keuze. Maar wat maakt unTill zo eenvoudig in het gebruik? Laten we de gebruikers zelf aan het woord.

Iedere medewerker kan met unTill werken.

Het succes van jouw zaak staat of valt met de prestaties van jouw personeel. Het is daarom van cruciaal belang dat zij moeiteloos met het kassasysteem kunnen omgaan. Onze referenties bevestigen dit. Jonathan Bant van Café Restaurant De Krachtcentrale zegt hierover: “Het systeem is intuïtief. Als je eenmaal bekend bent met de tafelnummers, kan iedereen een drankje bestellen.” Ook Martin Snider van Golfbaan Het Rijk van Margraten is van mening dat unTill voor iedereen toegankelijk is: “unTill is zeer gebruiksvriendelijk, waardoor elke medewerker, ongeacht leeftijd of ervaring, er snel mee vertrouwd raakt.”

Koppelingen zijn essentieel.

Het kassasysteem is slechts een onderdeel van de systemen waarmee horecaondernemers werken. Het handmatig overnemen van gegevens in andere systemen is tijdrovend en frustrerend. Bij unTill hebben we dit opgelost door integratie met vrijwel alle systemen in de horeca mogelijk te maken. Dit omvat oplossingen voor barautomatisering, bestellingen, boekhoudpakketten en personeelsplanning. Zo regel jij al je zaken vanaf één plek.

Patrick van Asch van Van Asch Horeca deelt zijn ervaring: “In plaats van zelf apps te ontwikkelen voor planningen of reserveringen, investeert unTill in goede koppelingen met al ontwikkelde systemen. Op deze manier hebben wij altijd de beste oplossingen tot onze beschikking.”

Geen omkijken naar rapportages en back-up.

Als horecaondernemer wil je kunnen vertrouwen op betrouwbare cijfers en je geen zorgen hoeven maken over gegevensverlies. Bij unTill ben je verzekerd van dagelijkse back-ups, real-time inzicht in omzetgegevens en de mogelijkheid om eenvoudig overzichtelijke rapportages te genereren. Zo heb je altijd inzicht in de loonkosten, omzet en arbeidsproductiviteit.

Wouter de Kunder van Roompot Vakanties is lovend: “De rapportagemodule van unTill biedt eindeloze mogelijkheden. Door zelf rapportages te bouwen, kun je precies de informatie krijgen die je nodig hebt.” Ook Jerry van Zuijlen van Amadore waardeert het gemak: “Al mijn zaken zijn nu verbonden. Als ik ‘s ochtends wakker word, weet ik meteen waar ik sta. Met unTill is alles geregeld: de prestaties van mijn zaken en de koppeling van systemen voor de juiste informatie.”

Altijd de juiste hardware.

Een kassasysteem alleen is niet voldoende voor efficiënte bedrijfsvoering. Daarom kun je de unTill-kassa gemakkelijk uitbreiden met gebruiksvriendelijke hardware, zoals een tabletkassa voor op het terras, handhelds voor de bediening en keukenschermen in de keuken. Dit zorgt niet alleen voor meer gemak voor jou als ondernemer, maar ook voor je medewerkers.

Henk Kok van Kok Experience bevestigt dit: “Met unTill maak je het je medewerkers gemakkelijk. Ze kunnen vertrouwen op het systeem. Bij het inrichten van een nieuwe keuken vroegen de koks zelfs om extra keukenschermen.”

Kennis van de horeca.

Om de horeca een optimale oplossing te kunnen bieden, is ervaring in de horeca essentieel. Bij unTill hebben we meer dan 25 jaar ervaring, en werken onze dealers Adnamics, Janssens en UPTA uitsluitend met mensen die de horeca door en door kennen. Dit merken onze klanten direct.

Anita Wiskow van Strandpark de Zeeuwse Kust is lovend: “Je merkt echt dat unTill de horeca- en toerismebranche begrijpt. Ze staan altijd klaar om te helpen. Er heerst geen ‘je bent de eerste op maandag’ mentaliteit.”

Met deze instelling zorgen wij ervoor dat onze klanten elke dag weer het ultieme gebruiksgemak ervaren, of ze nu werkzaam zijn in hotels, restaurants, catering, cafés, sportverenigingen, evenementen of take-aways.

Benieuwd naar wat unTill voor jouw horecazaak kan betekenen? Plan dan vrijblijvend een kennismakingsgesprek in.

 

Winkelwagen sluit